Snotter de snotter - Reisverslag uit Beijing, China van Eric en Yvonne Kervezee - WaarBenJij.nu Snotter de snotter - Reisverslag uit Beijing, China van Eric en Yvonne Kervezee - WaarBenJij.nu

Snotter de snotter

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Eric en Yvonne

12 November 2005 | China, Beijing

Hoi allemaal,

Vandaag zijn we met Tamara in het hotel gebleven. Gisteren voelde ik mij al niet al te best en is Chris (net als voor een paar anderen) medicijnen gaan halen. In de bus op de terugweg van "De verboden stad" had hij al een inventarisatie gedaan van ieders verschijnselen en dit opgeschreven. Dus kreeg ik capsules, lijken een beetje op een Nederlands medicijn, antibiotica, een drankje voor mijn keel want mijn stem was bijna weg en ook nog lekkere zuigtabletjes.
Vanuit bed hebben Tamara en ik gespeeld, geslapen, luiers verschoond en wat gegeten. Nu gaat het weer wat beter met ons en gaan we morgen mee naar "Het Zomerpaleis". Eric is er even tussenuit geweest en heeft voor Tamara een mooi doosje meegenomen waar ze later haar sieraden, tandjes e.d. in kan bewaren, lief he? Maandag is er nog 1 dag om mooie spullen te kopen en de afding talenten uit te proberen, dus dit moeten wij vooral niet laten. Geen foto's dus vandaag en we gaan al langzaam aan ons eigen bed en alle gewone dagelijkse dingen denken. We kijken er naar uit om jullie weer te zien, dus ik zal maar zeggen tot gauw.

• 12 November 2005 - 10:34

Oma.:

Gelezen dat je het te pakken hebt,wees er maar voorzichtig mee.Met jullie
    dochter gaat het prima en ze ziet er ook tevreden uit.Ook wij zullen blij zijnals jullie thuis zijn.
    Geniet er nog maar even van.Want het leven van alle dag begint gelijk weer.
    groetejes en een kus voor alle drie

• 12 November 2005 - 10:35

Ma:

Als je je niet lekker voelt verlang je eerder naar je eigen bedje, maar deze laatste dagen gaan snel. Kijk nog maar even goed rond in China, want het is toch wel heel bijzonder dat je daar al dat moois hebt kunnen zien en die geuren hebt kunnen snuiven. (Nu even niet)

Natuurlijk kijken wij ook heel erg naar jullie thuiskomst uit, dat kun je ook wel zien aan alle andere reacties.

Liefs.

• 12 November 2005 - 11:02

Oma:

voorzichtig aan maar hoor.
    en geniet maar van deze vier dagen.Wij verlangen ook naar jullie . Eric het is heel lief van jou om voor tamara iets te kopen
    als herinnering aan haar eigen land.Groetjes Oma

• 12 November 2005 - 17:01

Netty:

vervelend yvon dat je nu niet lekker bent hopen dat je snel opknapt en Tamara niet aansteekt.eric is niet erg.geintje.Beterschap en nog een paar fijne dagen.doei groetjes van allemaal.