Park - Reisverslag uit Wuhan, China van Eric en Yvonne Kervezee - WaarBenJij.nu Park - Reisverslag uit Wuhan, China van Eric en Yvonne Kervezee - WaarBenJij.nu

Park

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Yvonne

08 November 2005 | China, Wuhan

21C/zonnig, afnemend naar 18C regenachtig.

Vanochtend ntariele documenten gekregen:
- Abandon Statement van Chinese stast
- Medische verklaring
- Adoptiebewijs
- Geboortecertificaat

Morgen krijgen we het pasport van Tamara en vliegen we naar Peking.

Vandaag was niets geregeld. Zijn met de taxi naar het East Lake park gegaan, waar we 2 andere adoptiekoppels tegenkwamen. We kregen weer de gebruikelijke, ongegeneerde, aandacht van Chinese omstanders. Kwamen ons aanspreken in het Chinees, enthousiast met kiele-kiele naar Tamara.

• 08 November 2005 - 09:56

Suzanne:

dus nu heb jij aan hen gevraagd of ze foto's wilden maken? haha. ook weleens lekker als je wat voor jezelf kunt doen denk ik...we volgen jullie! ook de groetjes van jasper

• 08 November 2005 - 11:35

Ton:

Was ik net zo enthousiast over je literaire kwaliteiten en dan scheep je ons af met een dergelijk mager berichtje. Zwaar teleurgesteld. Ik hoop dat je verslag morgen weer op je oude niveau is

• 08 November 2005 - 11:40

Netty En Jaap:

Hadden jullie afgesproken dezelfde buggy Tamara ziet er leuk uit in haar spijkerrokje en niet iedereen naar haar laten kijken hoor.We wachten met spanning af.Konden we maar bij jullie zijn.Jullie hebben dat natuurlijk liever niet nu heb je haar nog voor jullie samen.

• 08 November 2005 - 13:29

Yvonne:

Hoi allemaal,
    Bedankt voor de leuke berichten. We proberen jullie in Peking op de hoogte te houden maar weten nog niet of dit ook zo makkelijk gaat met het internet. In ieder geval gaat het erg goed met ons drietjes. Eric is Tamara nu in bed aan het leggen, hahaha heeft hij lekker de laatste luier van vandaag. Ze kan overigens erg goed eten (en later ook goed poepen)en laat het ons op erg luide toon weten wanneer er gegeten moet worden. Het is een lekkere meid, die erg nieuwsgierig is en elke dag weer wat nieuws ontdekt. Jongens tot gauw, we volgen jullie reacties. Trust!

• 08 November 2005 - 14:49

Oma.:

ik wens jullie morgen een goede reis.Ook hoop ik dat we de verdere verloop van
    Peking kunnen volgen.
    Groetjes en veel liefs

Oma.

• 08 November 2005 - 15:55

Mery (hulp Van Oma De Roo):

Wat heb ik een leuke werkochtend gehad bij mevr. de Roo! Ik heb leuke foto's van Tamara gezien die ze via de computer had uitgeprint. Ik vind het een lief en leuk meisje. Ze lijkt zelf een beetje op jouw Yvonne met haar donkere haar en ronde gezicht. Op de foto's zijn jullie echt een gezellig gezinnetje. Goede reis verder en ik blijf vast wel op de hoogte door Oma de Roo (heel erg leuk!).

• 08 November 2005 - 16:29

Vanessa:

Heel erg leuke foto van jullie in het gras! Hopelijk gaat alles goed met de reis naar en het verblijf in Peking.
    Anneke is gisteren aangekomen uit Bali. Ze was vandaag op bezoek om Fabian te ontmoeten. Zij en Eugene hebben jullie verhaal ook gevolgd en ze vond de foto's geweldig. Jullie verhalen worden dus over de hele wereld gevolgd!!
    Lieve groetjes, Vanessa

• 09 November 2005 - 01:25

Ma:

Goed dat er af en toe een rustdag is, zodat je kunt doen wat je zelf wilt. Wen maar vast aan de aandacht, hier van Chinezen en thuis van de Hollanders, die ook ongegeneerde vragen kunnen stellen en die versta je wel. Fijn dat het verder goed gaat en Eric zijn vaderlijke taken zo serieus neemt.
    Een goede vlucht naar peking en hopelijk kunnen jullie daar ook internetten.
    Liefs

• 09 November 2005 - 07:56

Jaap:

berichten worden korter
    toch geen writers block Eric? dit doet geen goed aan je voordracht voor de Ako literatuurprijs!nog even volhouden hoor!

• 09 November 2005 - 19:29

Peetouders:

Hoi Yvon en Eric,

Geweldig hoor al die verhalen. Ik geniet er elke avond van en baal als Marco weer eens te laat thuis komt. (Computer thuis heeft kuren). Tessa krijgt les in het zeggen van Tamara maar het schiet nog niet op. Dat Tamara al los kan lopen zet haar nog niet aan het lopen (helaas)!!
    Wel krijgen jullie allemaal vieze natte zoenen van onze kleine meid.
    Geniet van elkaar en tot snel.
    Groetjes Dieuwke en Marco.

• 09 November 2005 - 20:31

Gerrie Van Roon:

Wat een leuke foto's!
    Jullie hebben ook de groeten van Gerard en Freek.
    Het ziet er allemaal goed uit hoor!

• 10 November 2005 - 15:24

Ton:

het is inmiddels 10 november, nog geen bericht. Dit is onacceptabel. We staan er op meer berichten te ontvangen, want de spanning wordt op deze wijze te veel.

• 10 November 2005 - 17:04

Suus:

ja inderdaad, jullie maken het zo wel spannend hoor!

• 10 November 2005 - 20:30

Paul En Annouschka:

Lieve Yvonne en Eric,
    Hoorde pas vanavond dat deze mogelijkheid voor kontakt en informatie er was.
    Hopen dat alles perfect en plezierig verloopt.
    Hopen Tamara spoedig in levende lijve te mogen bewonderen.

Kus, Paul en Annouschka.