Een nieuw avontuur komt dichterbij - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Eric en Yvonne Kervezee - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur komt dichterbij - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Eric en Yvonne Kervezee - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur komt dichterbij

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Eric en Yvonne

09 Juni 2008 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Ni Hao! We zijn aan het aftellen!
Over 18 dagen vliegen wij naar China. Hier wacht ons ......An Hai. Hij is nu nog in Shantou, Guangdong en kijkt vast al ieder dag in het fotoboekje dat we naar hem gestuurd hebben. Wanneer je 2 jaar bent dan spreek je ook al wat woordjes Chinees, dus mama is hard aan het studeren.
Nog even wachten en dan kennen jullie ook de volledige naam van onze kleine man. De kaartjes zijn al naar de drukker, maar we zullen niet flauw doen. Wanneer de dag van de overdracht er is dan kunnen jullie zijn volledige naam op deze site lezen!
Je kunt in het dagboek alvast terugkijken, hoe het ons verging op onze 1e reis naar Tamara. Zij blijft deze keer thuis bij opa en oma.

• 09 Juni 2008 - 21:21

Suzanne:

jaaaaa leuk!!! Zo wordt de nieuwsgierige familie lekker op de hoogte gehouden:)

• 13 Juni 2008 - 20:19

Mamma:

Ja, ook wij kijken uit naar het moment waarop jullie, maar ook ons mannetje eindelijk thuis komt. Voorlopig nog even geduld.

• 15 Juni 2008 - 17:44

Gerard En Gerrie:

Lieve mensen, goede reis en veel geluk!

• 26 Juni 2008 - 17:13

Ton En Dorien:

Een goede reis en vol verwachting klopt ons hart.

• 26 Juni 2008 - 18:16

Netty:

Spannend voor iedereen maar vooral voor jullie kom goed terug veel plezier.

• 27 Juni 2008 - 13:07

Suzanne:

bijna bijna bijna in the air:)

goede reis en tot schrijfs!